zondag 15 maart 2015

Vasten...

Met 4 leden van het gezin zitten we aan dag 26 van 40 dagen zonder vlees. Morgen ga ik nog een stapje verder en begin ik aan 40 dagen zonder chocolade en snoep. Dat wordt waarschijnlijk een pak moeilijker. Maar nu dat hier zwart op wit staat, ... .
We aten voordien al 3 tot 4 dagen /week vegetarisch, dus ik mis dat vlees echt niet. Het is ook leuk om nieuwe recepten te zoeken. Hier vind je de recepten die ik pinde. Manlief maakt die dan klaar want in de keuken vind je me niet vaak.
Dit is een van mijn lievelingsrecepten. Courgettes worden hier gesmaakt door iedereen.



2 opmerkingen:

  1. Als het een troost mag wezen, ik besliste vandaag hetzelfde....een maand zonder toegevoegde suikers....geen snoep en chocolade dus voor mij ook. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zullen elkaar aanmoedigen!! ik denk dat het makkelijker wordt nu ik zeg 'zonder'. Want 1 is geen bij mij.

      Verwijderen