vrijdag 20 mei 2011

Fotoshoot.

30 april stond al een paar maanden aangeduid op de kalender als : fotoshoot!
Bij Barabara Decré want ik had haar werk gezien op de winkelstraat. Gepakt en gezakt met kledij, schoenen, speldjes, haarbanden, ... trokken we richting fotostudio in Hechtel. Barbara heeft een aparte stijl en ik vind hem bijzonder leuk. Onze 3 meisjes hebben genoten van alle aandacht. Vandaag zat er een mooi pak in de brievenbus, helemaal in het thema 'polkadots' verpakt. Dit wil ik jullie al laten zien. De rest blijft nog geheim tot 2 juni.

                                                                   

6 opmerkingen:

  1. supper schoon
    ik doe ook mijn lente feest en van mij is ook alles in de ban rond polkadots
    mijn lente feest is op 29 mei
    ik zal dan de communie foto's er ook op zetten
    benieuwd

    na 29 mei
    1 adres

    www.marie-lu-devos.blogspot.com

    groetjes
    marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze foto is al schitterend, ben reuze benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk... 3 vrolijke meiden. :)
    En in Hechtel... mmmh :) De toekomstige is van daar... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, die foto straalt zo'n warmte uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat ze genoten hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waw, ge zult wel super trots zijn op zo'n 3 prachtmeiden! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen