dinsdag 17 mei 2011

Wit met rode stippen.

Fee is gek op alles wat stippen heeft en ook nog eens rood of wit is. Dit rokje maakte ik gisteren op de naailes.
Met de blom van eloleo vind ik hem wel schattig. Misschien iets te pofferig voor een 12 jarige? Maar Fee is er heel blij mee en dan is de mama dat ook. Ik kocht haar een mooi rood retro kleedje voor haar communie. Vraagt ze mij : "Mama, mag ik dit aan op 2 juni, veel leuker dan dat rood kleedje!"

                                                               

12 opmerkingen:

  1. Het mooiste compliment dat je kan krijgen want de waarheid komt uit een kindermond :)
    Prachtig hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat schattig rokje, compleet met blom! haha..je hebt je wel overtroffen als ze deze liever de 2e juni aan wilt! Fijne avond, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die rood-witte stofjes, en het rokje natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    wat een leuke rok , die bloem is ook erg leuk! Ik kwam via via op je blog, en meld me even aan als volger..

    groetjes willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch een prachtcompliment hé, wat mama zelf maakt is zoveel leuker dan een gekochte jurk ! En groot gelijk heeft ze !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi, ik zou hier als kind in de zevende hemel mee geweest zijn, want ik had ook rood als lievelingskleur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker doen als zij dat wil, dat rokske is supermooi!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stippen, vooral rood met wit, zijn gewoon het allerleukst!

    Leuk om kennis te maken!
    Wat betreft je vraag over mijn foto's...ik werk met Picnic, een gratis te downloaden fotobewerkingsprogramma. Daarmee kun je je foto's allerlei effecten geven.

    Have a happy day,
    Siem ( & Zo )

    BeantwoordenVerwijderen