woensdag 4 mei 2011

Toiletzak.

Gisteren maakte ik op het het Leuvens stiksel deze toiletzak volgens de handleiding van Oontje. Na heel veel geklungel : losdoen van stiksel, spoeltje dat op was, ... ben ik toch wel fier dat hij toonbaar is. Een dankwoordje ook voor Ellen die de handleiding ook nog eens live in beeld bracht voor mij. Hij was natuurlijk niet af toen ik van 't stiksel thuis kwam. We vierden daar ook de 1ste verjaardag van het stiksel. Geweldig gezellig! Om 22.45 uur kwam ik dus thuis en ging ik verder aan het stikken. Manlief weet ondertussen dat hij daar niks kan tegen inbrengen. Om middernacht was hij af.


                                                          

                                       

6 opmerkingen:

  1. Dus bij jou geraakte gisteren effectief iets af... Sterk! ;-)
    Nog steeds zeer in love met dat stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Heerlijk stofje is dat toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al het zwoegen word beloond! Mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattig stofje zo met die vlinders

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk zeg! en ook jij hebt een leuke blog! leuk dat je meedoet met mn give away enne ik ben je meteen gaan volgen.

    trouwens heel herkenbaar dat iets af moet...


    groetjes daan

    BeantwoordenVerwijderen