vrijdag 8 juli 2011

Vakantie...

Zo vakantie dat is echt wel even wennen! 's Avonds heb ik een zee van tijd: geen verbeteringen, geen voorbereidingen, geen agenda schrijven. Best zalig, maar zo eind augustus begint het meestal ook wel weer te kriebelen, nieuwe werkboeken, alle banken op hun plaats in de klas, nieuwe potloden,... . Maar nu even niet. Ik heb eindelijk een deel van onze zolder in gebruik genomen als 'naaizolder'. Het andere deel wordt door de dochters gebruikt. Ik heb ook meteen mijn knopen wat opgeruimd en gesorteerd per kleur. Je kan wel zien welke mijn lievelingskleur is! De dekseltjes beplakte ik met mooi papier van bij hexagoon. De lampionnen herkennen jullie nog wel van hier Morgen is er bij ons een garageverkoop die georganiseerd werd door de Gezinsbond. Hier alvast één van de vele spulletjes die ik ga proberen te verkopen.



8 opmerkingen:

  1. Mooie werkplek! En die knopen in die bokalen...zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi plekje heb jij daar op de zolder! Bij mij is het steeds een plaatsje zoeken waar ik dat naaimachien kwijt kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik ben ook gezegend met een aparte naaikamer, maarehhh, het is er nooit zo netjes als bij jou :)

    Net dus ook jouw blog ontdekt :) Superleuke dingen maak je! Bedankt voor je reactie en het linkje voor mijn giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen